Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Recyklace netuhých vozovek za studena
Řehulka, Martin ; Koudelka, Tomáš (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na technologii recyklace netuhých vozovek obecně, konkrétně pak recyklaci za studena. Jedná se o moderní technologii, která byla v České republice zavedena po roce 1989. První polovina práce popisuje teoreticky různé druhy recyklací netuhých vozovek, kde je největší pozornost věnována právě této technologii. V druhé části je popsán úsek modernizované dálnice D1, kde byla tato recyklace za studena aplikována. Je doložen technologický postup včetně obrazové dokumentace a kontrolních zkoušek.
Posouzení nákladů na vyproštění nákladního vozidla nad 18t hmotnosti po nehodě na dálnici speciálním vyprošťovacím vozidlem
Šafránek, Štěpán ; Kudláček, Jaroslav (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posouzením nákladů na vyproštění vozidel nad 18 tun hmotnosti po dopravní nehodě na dálnici. Rozebírá faktory ovlivňující náklady na vyprošťovací zásah a na základě toho stanovuje metodiku pro výpočet jednotkové ceny za jednu hodinu práce zásahových vyprošťovacích vozidel.
Dálnice Humpolec - Pelhřimov
Marek, Miroslav ; Seidelová, Miroslava (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vyhledávací studie zabývající se novou, respektive modernizovanou trasou mezi městy Pelhřimov a Humpolec. Obě tato města se nachází v okrese Pelhřimov, v Kraji Vysočina. Trasa je řešena ve třech variantách, dálnice, silnice pro motorová vozidla a modernizace stávající komunikace na uspořádání 2+1. Jedná se o reakci na novou koncepci dálnic vydanou Ministerstvem dopravy v roce 2020. V koncepci se mimo jiné nachází plán postavit nový dálniční okruh, který by propojoval většinu páteřních komunikací v Čechách a ulehčil by tak dopravě v Praze a jejímu okolí.
Vyhodnocení potřeby "Truck center" na dálnici D1 v úseku Praha - Brno
Spáčil, Tomáš ; Kudláček, Jaroslav (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem počtu a umístění truck-center na dálnici D1. Návrh vychází z aspektů, které mohou ovlivnit počet, velikost a umístění truck-center. Základem je výpočet intenzit nákladní dopravy do roku 2030 a její návaznost na nehodovost, regulaci dopravních proudů a dalších návazností na řízení práce osádek (AETR), řešení případných potřeb údržby a oprav vozidel, služeb motoristů a možnosti kontroly státních orgánů a policie. Základem diplomové práce je výpočet velikosti odstavné plochy pro případnou regulaci dopravních proudů nákladních vozidel včetně návrhu jejího umístění.
Analýza počtu vyprošťovacích zásahů na úseku -0,4 až 60,5 km dálnice D2 v závislosti na intenzitě provozu
Hrdličková, Petra ; Bilík, Martin (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním základních technických dat pro určený úsek dálnice za účelem zpracování technologie odstraňování překážek na dálnici. A to v závislosti na předpokládané intenzitě dopravy predikovat na daných úsecích výkony pro vyprošťovací a odtahové služby. Práce se zabývá technologickým postupem prací. Jelikož špatná technologie vyproštění a neznalost konstrukce vozidel má za následek následné škody po nehodě. Profesionální přístup firmy vede k minimalizaci těchto škod. Vyprošťovací a odtahová firma musí mít náležitě vyškolené pracovníky a správně zvolenou technologii vyprošťování. To vede ke zkrácení doby omezení provozu a tím lze řešit i dobu pro zkrácení kolon. Dalším řešeným tématem bude intenzita provozu, která je důležitá při hodnocení v závislosti na počtu nehod i počtu zásahů a to v místech s nejvyšší intenzitou dopravy.
Studie propojky dálnic D7 a D8 u Kralup nad Vltavou
Dibďák, Jan ; Moravec, Karel (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování studie III. etapy propojky dálnic D7 a D8 v lokalitě Kralupy nad Vltavou. Důvodem pro vybudování komunikace je vysoká intenzita dopravy. Silnice je navržena jako komunikace kategorie S9,5/90. Na trase se nachází dvě mimoúrovňové křižovatky. Každá byla zpracována ve dvou variantách, přičemž jedna byla dále podobněji zpracována.
D1 Rekonstrukce mostu D1-212 Ostrovačice, příprava realizace stavby
Kratochvíl, Tomáš ; Kratochvílová, Erika (oponent) ; Šlanhof, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá přípravou a realizací stavby D1 Rekonstrukce mostu D1-212 v Ostrovačicích. Jedná se o dálniční most, který převádí dopravu přes silnici II/386. V rámci rekonstrukce dojde k demolici nosné konstrukce s mostním vybavením a částí opěr a jejich nového vybudování. Příprava stavby řeší technickou zprávu, koordinační situaci se širšími vztahy dopravních tras, finanční a časový plán - objektový, položkový rozpočet SO 201, Studie realizace hlavních technologických etap, projekt zařízení staveniště, návrh hlavních stavebních strojů, časový plán SO 201, plán zajištění materiálových zdrojů, technologický předpis pro nosnou konstrukci a kontrolní a zkušební plán dílčích prací. Součástí přípravy stavby je zpracování havarijního plánu.
Most nad místní komunikací a potokem
Tichavská, Andrea ; Čihák, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh betonového dálničního mostu podle evropských norem. Dálnice je vedena na dvou samostatných předpjatých nosných konstrukcích, kterých průřezy jsou tvořeny dvoutrámem po délce konstatního průřezu. Mostovka je vzhledem na svoji velikost a charakter přemosťované překážky budována na pevné skruži. Práce obsahuje návrh a posouzení nosné konstrukce v podélném a příčném směru včetně výpočtu příčníků a kotevní oblasti.
Dálnice Humpolec - Pelhřimov
Marek, Miroslav ; Seidelová, Miroslava (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vyhledávací studie zabývající se novou, respektive modernizovanou trasou mezi městy Pelhřimov a Humpolec. Obě tato města se nachází v okrese Pelhřimov, v Kraji Vysočina. Trasa je řešena ve třech variantách, dálnice, silnice pro motorová vozidla a modernizace stávající komunikace na uspořádání 2+1. Jedná se o reakci na novou koncepci dálnic vydanou Ministerstvem dopravy v roce 2020. V koncepci se mimo jiné nachází plán postavit nový dálniční okruh, který by propojoval většinu páteřních komunikací v Čechách a ulehčil by tak dopravě v Praze a jejímu okolí.
Studie propojky dálnic D7 a D8 u Kralup nad Vltavou
Dibďák, Jan ; Moravec, Karel (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování studie III. etapy propojky dálnic D7 a D8 v lokalitě Kralupy nad Vltavou. Důvodem pro vybudování komunikace je vysoká intenzita dopravy. Silnice je navržena jako komunikace kategorie S9,5/90. Na trase se nachází dvě mimoúrovňové křižovatky. Každá byla zpracována ve dvou variantách, přičemž jedna byla dále podobněji zpracována.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.